Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 21 mei 2010

The 2 of us at the Plopsaland farm

Afgelopen dagen had ik het druk met de examens op school, maar voor die drukte uitbrak had ik nog even deze LO voor het DT van Creabest gemaakt. Het papier dat ik heb gebruikt is van Paper Loft, de lijn Back Country. De wolken en het hek heb ik met de Silhouette uitgesneden.

Photobucket

Details:
Photobucket Photobucket

5 opmerkingen:

Maryke zei

Heel erg leuk geworden! De kleuren passen heel goed bij elkaar.

sam zei

erg leuke lo en wat een leuke foto van jullie!

Christel zei

Wat leuk, dat hek met die brads erin!

Groetjes Christel

Peter's Planner blog zei

Mooi deze layout en mooie kleuren gebruikt.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Ria zei

ik heb even lopen snubbekken op je blog Karin, je maakt mooie dingen meid!!