Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 17 mei 2010

Ik hang in de etalage!

Zaterdag tijdens de demonstratiedag heb ik een LO zitten maken. Dit is het geworden. Hij staat nu in de net vernieuwde etalage. Leuk hè?!

Photobucket

De details: Photobucket
Photobucket Photobucket

Het papier is van Scribble Scrabble en het girafje is met de Silhouette gesneden en met disstressinkt bewerkt.

En zo ziet het er in de etalage uit:
Photobucket



4 opmerkingen:

Chantal zei

Ik vind die van je schoonvader werkelijk prachtig. Bij de tweede vind ik de kleuren niet mooi overkomen, de verschillende dessinpapiertjes lijken te veel op elkaar qua kleur waardoor ik de overgang niet goed zie. Maar als ik dan kijk op de foto van de etalage komen de kleuren weer wel mooi over, dus ik denk dat het aan de foto ligt (wink)

Ria zei

Gefeliciteerd met je plaatsing in de etalage.
toch wel een hele eer, hoor.

vind beiden Lootjes erg mooi ook het kleurgebruik.

groetjes Ria S.

Maaike zei

Leuk hoor. Ik vind die giraffe-lo erg mooi. Heerlijk rustig qua kleurgebruik. Misschien komt het nu op de foto niet goed over, maar de giraf heeft de neiging om wat weg te vallen in de achtergrond...

Maryke zei

Deze vind ik ook al zo mooi! Het straalt een bepaalde rust uit.
Gaaf dat hij in de etalage staat!