Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 14 mei 2010

(Icecream) Flavours

Ik ben lekker aan de scrap de afgelopen dagen. Heerlijk om er eens echt de tijd voor te hebben. Hoop vandaag ook weer iets te kunnen maken, want dit is de laatste dag van mijn vakantie. Vanaf volgende week heb ik helaas weer minder tijd voor mijn favoriete bezigheid.

Gisteren heb ik voor Creabest deze LO gemaakt. Had het papier zelf uitgekozen, omdat ik wel eens wilde proberen of ik iets kan met deze kleurtjes. Moet zeggen dat deze me iets minder moeilijk afging dan die van een paar weken geleden, maar het is niet echt mijn ding merk ik. Zal ook wel een kwestie van wennen zijn, maar doe mij toch maar de warme kleuren waarmee ik gewend ben te scrappen.

Het papier dat ik heb gebruikt is van Doodlebug, de lijn Sweet Treats.

Photobucket

Wat detailfotootjes: Photobucket

Photobucket Photobucket

6 opmerkingen:

Thinkie zei

leuk, vooral de details zijn gaaf!

Maryke zei

Super leuk geworden! De foto ziet er lekker uit!

Lischa zei

Ik vind hem zo ontzettend leuk deze layout,ik word echt fan van jou werk zo ,je maakt hele leuke dingen.
En Veel plezier met je Award;-)
Mooie tekst heb je er bij gezet.

fijn weekend

Groetjes jolanda

Chantal zei

Het ging je wellicht wel wat moeilijker af, maar hij is wel super leuk geworden. Dus ook dit kan je gewoon hoor...:-)

Wiebine zei

Een hele leuke layout Karin en ik krijg spontaan zin in een ijsje,
groetjes,
Wiebine

Ilona zei

Wat een gave LO! Ik kwam op je blog terecht via die klompjesaward en je staat meteen bij mijn favo's. Grappig, ik woon ook in OOsterhout, maar dan die andere, in Brabant ;-) Wat een mooi werk zie ik hier!

Groetjes, Ilona