Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 13 mei 2010

Taxi?!

Voor Creabest heb ik gisteren deze Stap-voor-stap LO gemaakt. Wil zeggen dat ik alleen materialen mocht gebruiken die zij verkopen. De foto is genomen een jaar of 4 (of zijn het er alweer 5?) geleden in Honduras. Deze tuktukjes zie je natuurlijk in veel landen, maar ze blijven leuk voor op de foto. Het papier dat ik heb gebruikt is Scooter's vacation van Imaginisce. Ben helemaal kapot van de kleuren. Heb nog genoeg papier over, dus ik vermoed dat er nog wel een keer een mooie LO uit gaat rollen.

Photobucket

De detailfoto's: Photobucket
Photobucket Photobucket

9 opmerkingen:

sam zei

hele leuke lo! zijn inderdaad wel mooie kleuren!

Chantal zei

Ik had het papier gespot, maar had zo iets van nwaw.... Maar ik moet zeggen dat ik hem op deze lo echt helemaal geweldig vind!! Zo zie je maar weer dat je je enorm kan verkijken op papier! Ik ben om.

Margot zei

ik zei het al op het forum van de scrapotheek: een hele gave lo! prachtige kleuren!

Anja zei

Heel erg mooi,Bedankt nog voor je reactie op mijn blog,
Lieve gr Anja;o)

Lischa zei

Hoi hoi

wat een mooie layout zo lekker speels en leuke kleurtjes heel leuk papier

groetjes jolanda

Irene zei

weer zo'n mooie lo............ik vind het altijd zo knap dat de aandacht bij jou zo mooi bij de foto blijft......alles wat eromheen zit past er zo bij, maar je "ziet "de foto gewoon ook echt...snap je wat ik bedoel ;)...
echt helemaal super!!!

gr irene

Lischa zei

er staat een Award voor je klaar op mijn blog

groetjes jolanda

Judith zei

Hij is inderdaad erg leuk!!! Super papier er ook bij gebruikt!

Groetjes Judith

Miranda zei

Ik vind dit ook een hele mooie lo, super die kleuren!!!