Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 3 mei 2010

Aankopen

Afgelopen weekend hebben we doorgebracht in Ede. Zaterdag zijn we eest in Doorn gaan shoppen en daarna in Ede. Verder heb ik 2 weken geleden op de forumdag en per post nog wat gekocht. Sommige dingen had ik al opgeruimd en staan niet op de foto, maar ach, het is weer genoeg zo.

Papier van October Afternoon:
Photobucket

Papier van Bo Bunny en Jillibean:
Photobucket

Papier van 7 Gypsies:
Photobucket

Ponsen, cardstock, transparanten en EZ mount:
Photobucket

Inkt, embossingpoeder, perfect pearls, los vel papier vanwege de leuke postzegels, glimmer mist, klokje, mask, pen, chipboard:
Photobucket

Stempels, stempels en stempels:
Photobucket

Ik kan voorlopig weer vooruit!

10 opmerkingen:

Irene zei

ooooh karin wat een leuke dingen!!! veel plezier ermee

Chantal zei

oh jeetje jij hebt weer lekker ingeslagen, alleen maar voor de atc tjes? Ik vind je stempels allemaal helemaal super. Lekker veel keus he in Ede?

Christel zei

Wat een mooi spullen! Super stempels heb je gekocht!

Groetjes Christel

Jolanda zei

Wat heb je super veel leuke spulletjes gekocht! Heel veel plezier ermee!

Groetjes Jolanda

Heidie zei

leuke spullen heb je gekocht. heel veel plezier er mee.

groetjes Heidie

Monique zei

Wat een super aankopen heb je gedaan.

Lischa zei

geweldig mooie aankopen Karin
groetjes jolanda

simone zei

wat een gave spulletjes zeg.
heel veel plezier ermee

Alma zei

Mooie spulletjes Karin, jij kan weer ff vooruit! Ik vind je LO ook erg mooi geworden

xmelisx zei

Leuke spullen zeg!! Heel veel plezier ermee! Mag ik vragen waar je dat klokje vandaan hebt?