Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 17 mei 2010

ATC tijd

Op het SA-forum heb ik meegedaan aan een ATC-swap. Vandaag kreeg ik het envelopje met de geruilde ATC'tjes binnen. Leuk hoor. Deze 5 zaten erin:Photobucket
Van links naar rechts en van boven naar beneden: Ingen, Ilse, Chantal, Carla en Marian. Ik vind ze echt gaaf! Deze had ik zelf gehouden: Photobucket

Op naar de volgende 2 swaps waaraan ik meedoe: de ene heeft als thema vervoer en de andere cijfers. Heb er al zin in.

2 opmerkingen:

Holly Hobby zei

Leuk zo die etalage! Gefeliciteerd!

Holly Hobby zei

Heerlijk, een goed betaalde baan en alles aan jezelf mogen uitgeven! Zal mij niet gebeuren....