Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 17 mei 2010

My father in law

Vrijdag heb ik met het papier van Scribble Scrabble de lijn Nana's Trunk deze LO zitten maken. Het is mijn Egyptische schoonvader. Hij kijkt nogal streng op de foto, maar is een heel lieve man. Vond de foto gewoon heel erg mooi, dus die moest ik scrappen.

Photobucket

De details: Photobucket Photobucket

4 opmerkingen:

Maaike zei

Ik heb altijd moeite met bloemen op een mannenlo. Toch vind ik het bij deze erg mooi gedaan! Toppie!

Miranda zei

Ik vind het een hele mooie lo zeg!!!!

Maryke zei

Prachtig geworden! Oudere mensen uit die landen lachen zeer zelden op een foto.

Charlotte zei

Wat een prachtige foto!!! En de layout is ook al zo mooi... :)
Leuk dat je werk in de etalage hangt trouwens...

Groetjes,
Charlotte