Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 3 mei 2010

Beachboy

Vrijdagavond heb ik deze LO gemaakt. Het is mijn neefje toen hij nog geen 2 jaar oud was op het grote strand van de Domenicaanse Republiek.

Papier dat ik heb gebruikt is van Scrap within reach. De zon en de palmboom zijn met de Silhouette uitgesneden.

Photobucket

Paar detailfotootjes natuurlijk:

Photobucket Photobucket
Photobucket


3 opmerkingen:

Petra zei

wat een prachtige lay-out Karin, helemaal in jouw eigen stijl!
Ik vind de kleuren heel mooi!
Liefs Petra

Maryke zei

Je lo is prachtig geworden! Heerlijke kleuren!

Pimp-a-Pumpkin zei

Wat een heerlijke Lo!
Krijg er helemaal vakantie zin van!

Groetjes Marianne.
Pimp-a-pumpkin.