Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 17 mei 2010

Weekendje Ommen.

Afgelopen weekend ben ik 2 dagen in Ommen geweest bij Creabest. Zaterdag hebben Carla en ik geholpen op de demonstratiedag en zondag hadden we onze DT-dag. Tja, als je dan 2 dagen in zo'n leuke winkel doorbrengt, moet je wel heel erg sterk in je scrapschoenen staan om niets te kopen. Jullie raden het al: ik ben niet zo sterk.

Op deze foto's zie je mijn aankopen. Nu stop ik voorlopig hoor, ik heb mijn taak om de economie draaiende te houden weer volbracht. Hihi.

Photobucket

Photobucket

1 opmerking:

Wiebine zei

leuke spullen Karin, a.s. zaterdag hebben we een forumdag van het Scrappers Noord Nederland forum en daar komt Creabest ook, ik ben er nog nooit geweest, maar wil er binnenkort toch eens heen. Leuke spullen heb je weer gekocht zeg, die stempels lijkt het wel (die ruitjes en die honingraad) zijn dat stempels ? ziet er erg leuk uit, voor je ATC-tjes denk ik ?
groetjes,
Wiebine