Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 9 juni 2010

Ben ik weer...

Oeps, ik zie dat het al bijna 3 weken geleden is dat ik heb geblogd. Heb het vreselijk druk momenteel, en ik kwam dus nauwelijks aan scrappen en bloggen toe. Er zijn een aantal grote, positieve veranderingen in mijn leventje op komst en die kosten tijd en energie, dus vandaar dat het even rustig was hier. Het enige wat ik in deze weken op scrapgebied heb gedaan is wat ATC'tjes maken. Ben nu bezig met een LO en hoop die vandaag of morgen af te krijgen en te kunnen laten zien. Er komt vast weer een tijd waarin ik meer te showen heb.

De ATC'tjes die ik heb gemaakt zijn overigens te zien op mijn Flickr pagina. Ze zijn nu ook te ruil, dus als je benieuwd bent, kun je daar even kijken. In de linkermenubalk van deze pagina is de link te vinden.

3 opmerkingen:

Christel zei

Goed bezig Karin, met je ATC's! Zitten hele mooie tussen! Ik ben nu vooral bezig voor de landelijke ATC dag, maar daarna kom ik terug om eens met jou te ruilen!

Groetjes Christel

Ilona zei

Hallo Karin, leuk dat je er weer bent ;-) Bij drukte moet je gewoon lekker je eigen prio's stellen. Ik heb een tijdje terug een linkje op mijn blog naar de jouwe gezet, zal je ook in de blogrol opnemen. Je maakt zoveel leuke dingen, dat ik niks wil missen!

Veerle zei

Hoi Karin, mooie werki Ik wil graag eentje ruilen met je! heb op flickr een reactie bij betreffende ATC'tje geplaatst!
groetjes
Veerle