Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 27 juli 2008

Dream...

Jemig, wat was het vandaag warm. Nou kan ik het normaal gesproken wel goed hebben die hitte, maar vandaag had ik er even niet zo'n zin in. Heb dus begin van de middag lekker voor een open raam zitten scrappen en een LO afgemaakt waar ik eerder deze week een beginnetje mee had gemaakt. Wel grappig om een LO te maken van een foto van half maart 2006. Het was toen heel koud en miezerig en we liepen met een dikke sjaal om en hubje zelfs met een muts op zijn hoofd. Alleen al van het zien van die foto kreeg ik het al een beetje minder warm. Hihi. Daarna nog wel lekker met een tijdschriftje in de tuin gezeten hoor. En nu eerst maar even eten en dan de scrapkamer een beetje op orde gaan brengen, want het is me daar een zooi...

Photobucket

Details:
Photobucket Photobucket

1 opmerking:

Iris zei

Hoi Karin

ik zocht je Kenia lootjes.... nav je bericht op het SA forum...
Niet gevonden maar je maakt wel hele mooie dingen zeg!

groetjes Iris