Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 2 augustus 2008

Friends

Afgelopen donderdag hadden we weer een online crop met het SBF. Ik heb even moeten zoeken naar papier bij deze foto, maar uiteindelijk toch nog wat gevonden. Heb i.p.v. de swirls van de sketch vogeltjes en knoopjes gebruikt, maar me verder wel aan de de indeling gehouden.

Dit was de sketch: Photobucket

En dit heb ik ervan gemaakt:

Photobucket

Photobucket Photobucket

2 opmerkingen:

Iris zei

Prachtig hoor!

Iris zei

Wow Karin, ik heb even naar je Kenia Lo's gekeken. Wat een hoop moois! Super mooie fotos zeg. Heerlijk om te zien. Krijg meteen weer kriebels om terug te gaan! Zie ook dat jij weer heel wat andere dingen hebt gezien dan wij maar zie ook veel overeenkomsten. Wat een prachtig land is het hè.
Het is een mooi album!