Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 20 augustus 2008

Happuh!

Gisteren tijdens een online crop heb ik deze LO gemaakt. Ik had hem zelf al een tijdje in mijn jatmapje staan en toen hij gisteren door de organisatrice van de crop werd geplaatst, kon ik er alleen maar blij mee zijn.

Ik vond hem alleen linksonderin een beetje kaal, vandaar dat ik daar maar iets extra's heb ingevoegd.

De sketch:
Photobucket

De LO:
Photobucket

Wat detailfoto's:
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2 opmerkingen:

Iris zei

alweer even geleden dat ik hier geweest ben. Heb een hoop moois gemist. Deze lo is super! Leuk met dat boompje!

Hanneke zei

Ha, die Karin, ook ik kom even de schade in halen, al veel te lang niet wezen kijken op je blog. Meid wat een prachtige Lo tjes heb je gemaakt!!! Begin je wat "losser" te scrappen, of vergis ik me? Ze zijn iig. superrrr!!!