Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 10 juli 2008

Pechdag

Het zat vandaag niet mee. Naast het druilerige weer dat al veeeeeel te lang aanhoudt, heb ik vandaag weer niet kunnen scrappen. Ik was gisteren begonnen aan een tweetal LO's en was van plan die vanmiddag af te maken en dan hier te plaatsen, maar wat denk je: is mijn auto vandaag gekraakt en is de radio-cd-speler foetsie. Ik heb dus vanmiddag niet lekker zitten scrappen, maar heb van 2 tot half 7 op en neer gereden van Breda naar Oosterhout en weer terug, van de politie naar Carglass en weer naar de politie. Ik had me deze donderdag heel anders voorgesteld... Maar morgen maak ik ze af en dan gaan ze op de foto!

Geen opmerkingen: