Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 5 juli 2008

Ik ben getagged...

... door Annie en nu moet ik 5 vragen beantwoorden en weer 5 mensen taggen.

Wat deed ik 10 jaar geleden: ik was toen druk bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk. Het was een paar dagen voor mijn vertrek naar Egypte (waar we dus zouden gaan trouwen) en ik had heel veel te doen: papieren regelen, koffer pakken etc.

5 dingen die ik vandaag heb moeten doen: nog niet zo veel. Heb mijn blog zitten bijwerken en dat was een hele klus, omdat ik Awards mocht uitreiken. Ik ga zo meteen een brunch voor ons maken en verder heb ik eigenlijk weinig plannen voor vandaag. Heb 2 heel drukke weken achter de rug, dus het zal waarschijnlijk blijven bij een krantje lezen, de was doen en scrappen (eindelijk!).

Wat is mijn lievelingseten: moeilijke vraag zeg. Ik vind gebakken aardappeltjes lekker, maar ook nassi, Italiaanse gerechten, frietjes met biefstuk, salades en vis!

Wat zou ik doen als ik miljonair zou zijn: Uhm... ik zou in elk geval nog meer op vakantie gaan en vaker uit eten. Waarschijnlijk gewoon mijn huidige autootje houden en ook zou ik denk ik niet verhuizen. .

Plaatsen waar ik heb gewoond: Geertruidenberg, Tilburg, Rotterdam, Gouda, weer even terug naar Geertruidenberg en nu sinds 8 jaar Oosterhout.

Geen opmerkingen: