Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 6 juli 2008

Sneak

Heb gisteravond en vandaag weer lekker zitten scrappen. Helaas mag ik nog niet laten zien wat ik heb gemaakt, omdat de scrap voor een secret scraplift is en hij pas gepubliceerd mag worden als iedereen hem heeft gemaakt. Maar een sneak mag denk ik wel. Klik hier voor meer gratis...

Ga deze week lekker verder met scrappen, heb de inspiratie weer te pakken geloof ik en gelukkig ook weer wat tijd.

1 opmerking:

Margreet zei

Ziet er goed uit Karin. Ik zie bananen dus ik denk dat je foto's van een verre reis hebt gebruikt. Zo'n sneakje is idd wel een idee, ik had nog geen foto op mijn blog geplaatst. Hij was leuk om te doen he???