Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 2 mei 2008

Laatste aankopen

Ik had mezelf een scrapkoopverbod opgelegd, maar vandaag ging ik bij een vriendin op bezoek en die woont vlakbij SDJZ in Ede... En als je naar Ede rijdt, dan kom je langs Doorn... En in Doorn is een heel mooie scrapbookwinkel... Jullie raden het al: ik heb maar weer eens inkopen gedaan. Zag zulke mooie dingen dat ik ze echt niet kon laten liggen. Maar nu is het voorlopig echt de laatste keer dat ik gekocht heb; moet nu eerst maar eens een berg papier gaan opmaken, m.a.w. flink aan de scrap gaan.

Dit zijn de aankopen van vandaag:

Klik hier voor meer gratis...

Ik ben er blij mee.

1 opmerking:

Saskia Rulens zei

Nou ik zal binnenkort toch echt maar eens komen kijken naar wat er allemaal in je scrapkamer verstopt ligt. Maar je aankopen zagen er inderdaad super uit. Ga jij trouwens a.s. zaterdag nog naar de Scrapheap voor de rommelmarkt. misschien, anders leuk om samen te gaan? Ik ben toevallig een keer vrij dan, moet Len wel even mee, maar dat is niet zo erg toch? Laat maar even weten. Je mag trouwens niets meer kopen, dus misschien wil je wel helemaal niet gaan!?

Groetjes Sas