Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 11 mei 2008

Beetje dom geweest...

Onderstaande LO had ik gemaakt voor de voorjaarswedstrijd van De Scrapheap. Helaas had ik de eisen niet goed gelezen en voldoet hij daar dus niet aan. Mocht dus niet meedoen. De kleuren zijn goed, maar er moesten 3 foto's en veel bloemetjes op de LO voorkomen. Tja, dacht ik origineel te zijn en juist geen bloemetjes te gebruiken... Ai!

Nou ja, volgende keer misschien beter. Voordeel is wel dat ik hem nu al hier mag plaatsen!

Klik hier voor meer gratis...

Hier nog een paar detailfoto's:

Klik hier voor meer gratis... Klik hier voor meer gratis... Klik hier voor meer gratis...

3 opmerkingen:

Arianne zei

Hij is wel heel mooi, Karin!
Jammer dat 'ie niet mee mag doen voor die wedstrijd.

Je@net zei

Jammer zeg, maar de lo is super Karin!!
Ook de canvassen zijn errug mooi geworden! En heel leuke aankopen gedaan zeg!

Alma zei

Hij is hartstikke mooi, jammer dat hij niet mee mag doen. Je hebt er heel erg leuke details in verwerkt!