Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

donderdag 15 mei 2008

Beeeeeetje druk

Neeeeeee, de titel slaat niet op mij: ik heb het niet druk hoor, maar de LO is een beetje druk. Beetje ADHD zeg maar. Heb hem gelift van een LO die ik een hele tijd geleden een keer ergens heb gevonden (vraag me niet waar). Heb weer eens lekker op transparanten zitten stempelen. Geeft toch altijd weer een leuk effect.

Klik hier voor meer gratis...

En nog wat detailfoto's:

Klik hier voor meer gratis... Klik hier voor meer gratis...

2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke lo Karin!! En kan me voorstellen dat het je favoriete plek is....ziet er errug gaaf uit!!

karin zei

Niet te druk hoor, gewoon een zeer geslaagde LO ! krijg weer vakantiekriebels als ik deze zie