Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 4 mei 2008

Canvassen

Deze week heb ik 2 grote canvassen gemaakt voor mijn overbuurmeisjes. Vanmorgen heb ik ze afgemaakt en heb ik ze aan de dames overhandigd. Of beter gezegd aan hun moeder, die er erg enthousiast op reageerde. Dit is het resultaat van de canvas voor Fleur:

Klik hier voor meer gratis...

Nog even 2 detailfotootjes:

Klik hier voor meer gratis... Klik hier voor meer gratis...

En dit is het eindresulataat van de canvas voor Iris:


Klik hier voor meer gratis...

En ook hier een paar detailfoto's:

Klik hier voor meer gratis... Klik hier voor meer gratis... Klik hier voor meer gratis...

2 opmerkingen:

Jacq zei

Hoi Karin
Ben gewoon jaloers op je mooie uitwerking van Canvas
Hoop ooit ook zoiets voor elkaar te krijgen
Superrrrrrrrrrrrrmooi
Gr Jacq

Alma zei

Ooooo Karin, wat zijn die prachtig zeg! En wat heb je er geweldig mooi papier voor gebruikt; echte meisjes Lo's zijn het!