Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 21 mei 2008

Boekje Rhodos

Eindelijk is het af, mijn boekje over een vakantie op Rhodos. Ik heb het boekje heel vaak en langdurig opzij gelegd omdat ik maar niet het juiste sfeertje te pakken kreeg. In een boekje als dit ben je vrij beperkt in je mogelijkheden (het mag niet te dik worden, want dan past het niet meer in de kaft) en daarom wilde het maar niet vlotten. Ik geloof dat ik afgelopen weekend ineens het licht zag en ik ben dus blij dat het eindelijk af is. Al met al ben ik er nog best tevreden over ook.

De buitenkant
Photobucket

Binnenkant met boekjes dicht
Photobucket

Binnenkant met boekjes open
Photobucket

En het bovenaanzicht
Photobucket

En dit is de inhoud van het boekje!

8 opmerkingen:

Hinke zei

Hij is erg leuk geworden Karin. Ben zelf ook niet zo van de boekjes en dat wegleggen en weer terugpakken herken ik dan ook helemaal. Heb zelf nog zo'n boekje liggen waarvan ik vind dat het echt nog niet af is.

Groetjes
Hinke

Tink zei

Gelukkig dat je je boekje toch nog hebt afgemaakt want het is heel bijzonder geworden. Prachtig.

Marjolein zei

Wat een leuk boekje is dat geworden joh, mooi papier ook! Daar heb je een leuke herinnering aan!

Thinkie zei

leuk!

Anoniem zei

Leuk boekje geworden Karin, mooie kleuren gebruikt past goed bij het vakantie gevoel. Ik heb er ook nog zo'n album liggen, toch maar eens gebruiken.

groetjes,
Kristel

Anoniem zei

He Karin wat is je boekje mooi geworden zeg. Je was hier mee bezig tijdens het weekend toen vond ik hem al erg mooi. Toppie.

scraprietje zei

je hebt er een super mooi boekje van gemaakt karin!

Alma zei

Geweldig, wat een mooi boekje heb je ervan gemaakt Karin!! Een heel mooi aandenken en ik vind dat je het sfeertje heel goed hebt weten te pakken!