Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 20 december 2009

Snowy days en Frozen

Hier in Oosterhout ligt een dik tapijt van sneeuw. Dat deed me er aan denken dat ik nog foto's van afgelopen winter had liggen die best gescrapt konden worden nu. Heb dus vrijdagmiddag en gisteravond 2 LO's gemaakt met foto's van vorig jaar en met heel verschillend papier in heel verschillende kleuren.

Nummer 1:
Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

En de tweede:
Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

7 opmerkingen:

sam zei

mooie lo's, vooral snowy days is erg super!

Alma zei

Mooie LO's allebei maar de onderste spreekt me qua kleur het meest aan!

Groetjes Alma

Maaike zei

Je bent lekker bezig!!! Ik heb ook nog van die foto's van begin dit jaar. Misschien moet ik er ook eens wat mee gaan doen... Die van jou zijn een mooie inspiratiebron! ;-)

R zei

Wat een mooie layouts, maar vooral wat een mooie foto's!

Chantal zei

Prachtig weer karin!!

Unknown zei

Wat een prachtige up to date lo"s heb je gescrapt Karin. Supermooi.

Groetjes Wendy

Karin zei

Beide LO's vind ik geweldig, vooral die blauwe, heel mooi!!

Liefs, Karin
ps; doe je mee met m'n birthday blogcandy??