Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 22 december 2009

I'm quiet...

Terwijl de sneeuw hier alleen maar meer wordt, scrap ik maar gewoon lekker door. Dit zijn 2 LO's waaraan ik zondagavond begonnen ben en die ik gisteren heb afgemaakt. heb een keer een spread gemaakt en dat is best bijzonder voor mij.

PhotobucketPhotobucket

En natuurlijk weer een aantal detailfoto's.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

3 opmerkingen:

Mich zei

Wat een prachtige spread vind ik dit. Ik ben helemaal weg van de combinatie limegroen, bruin en turkoois, en ook de tekst bij de foto's vind ik super. Er zit swung in je layout. Super !!!

Romy zei

Een spread: dat is nou echt iets dat ik nog eens een keer wil gaan proberen. De jouwe is in ieder geval schitterend geworden! Ik houd wel van die mooie felle kleurtjes.

Wendy Schoonhoven zei

Ik vind hem helemaal leuk, lekker stoer, veel te zien en toch niet te druk. Kortom, geweldige spread. Groetjes, Wendy.