Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 2 december 2009

Ontbijt!

Tussen alle drukte door heb ik zondag een workshop gevolgd waarbij we een stoffen boekje hebben gemaakt. Mijn boekje kreeg als thema (Hollands) 'ontbijt'. Het was hard werken en ik was ook nog niet helemaal klaar, maar ik heb het meteen dezelfde avond thuis nog afgemaakt en zojuist het eitje nog gemaakt en erop bevestigd en nu is het dus helemaal af. Het was echt superleuk om te doen.

Dit is het resultaat geworden:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ik heb trouwens inmiddels besloten dat ik toch geen December Daily ga maken. Heb het gewoon te druk deze weken en kan dus niet regelmatig scrappen waarschijnlijk. Bovendien heb ik nog zoveel boekjes die gemaakt moeten worden met foto's van een vakantie/weekendje weg, dat ik dat eerst maar eens moet gaan doen. Misschien komt het er volgend jaar wel van.

16 opmerkingen:

Alma zei

Prachtig! Wat leuk om zo'n onderwerp te kiezen. Ziet er echt toppie uit!

Jackie zei

Ik vind het een geweldig boekje zo !!!

Maaike zei

HEt is echt een geweldig gaaf boekje geworden.... Het ziet er zo simpel uit, maar ik kan wel zien dat er echt veel werk in zit...

Stampidoe@gmail.com zei

wow wat ene super mooi boekje en een geweldig leuke titel

Chantal zei

Echt een superleuk boekje, heel mooi gedaan!

Corinne zei

Wauw! Wat een super geweldig boekje zeg! Echt heel erg leuk.

Groetjes,
Corinne

* Daniëlle * zei

Supergaaf album zeg, leuke kleurencombi en mooi met alle stofjes. Werd de workshop gegeven door Hanneke toevallig?

Groetjes,
Daniëlle

sam zei

wat een mooi boekje weer, en super leuk onderwerp! Groetjes sam

Tamara zei

wat een super leuk albumpje! erg gave stofjes en dan leuk bedacht zo de foto's.. xx Tamara

Karin zei

Ja Daniëlle, Hanneke gaf hem.

Boukje zei

Wat mooi met die Holland kleurtjes!
Groetjes Boukje.

Kitty zei

Leuk boekje Karin!

Romy zei

Wauw, helemaal geweldig! Lekker Hollands en ook de boterham op de voorkant is heel goed gevonden.

MvM-design zei

Helemaal leuk!!

Chantal zei

Oh, die is echt super leuk! leuk dat stoffen!

Hanneke zei

Haaaa helemaal geweldig met dat eitje voorop!
Superleuk!

Groetjes Hanneke