Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 26 september 2009

Verjaardagskaartje

Vandaag wordt hij alweer 3! Mijn neefje Len dus. Heb natuurlijk heel leuke cadeautjes voor hem gekocht (tja, ik heb maar een neefje, dus een beetje verwennen mag wel toch?!) en vanmorgen nog even een kaartje gemaakt voor hem. Zo meteen gaan we naar zijn feestje. Het zonnetje schijnt in elk geval voor hem.

Photobucket

Photobucket Photobucket

7 opmerkingen:

Karin zei

Ik vind het een leuk kaartje, het ontwerp met al die blokjes ga ik zeker onthouden, veel plezier vanmiddag!

Tamara zei

Hoi karin
mooi kaartje heb je gemaakt lekkere vrolijke kleurtjes
leuk die blokjes
groetjes tamara

Margreet zei

Superleuk kaartje voor je neefje maar ik denk dat hij meer oog zal hebben voor de kadootjes!! Ik sla het kaartje even op hoor om te gaan liften een keer.

groetjes, Margreet

Alma zei

Lekker vrolijk kaartje! leuke indeling!

Judith zei

Wat een superleuk kaartje Karin!!

Groetjes Judith

Bizzy @ home zei

heel mooi kaartje, super die blokjes.

Ingrid zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje.