Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 13 september 2009

Lavendel

Afgelopen zaterdag hadden we een mini-meet met een aantal dames van het SBF. Het was weer hartstikke leuk en ik heb nog wat afgekregen ook! Best veel eigenlijk voor mijn doen zelfs. Heb deze LO gemaakt en verder heb ik zelf een aantal stempels gemaakt. En omdat ik daarna nog tijd over had, ben ik zelfs aan nog een LO begonnen. Die moet nog afgemaakt worden, dus die volgt later deze week.

Photobucket

Hier zijn wat detailfoto's:

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

6 opmerkingen:

Maaike zei

Wauw... mooi zeg!

sam zei

heel mooi weer! leuk ook die kleine ronde foto's rechts boven
groetjes sam

Chantal zei

Heel mooi Karin, leuke details

ScrapEnjoy zei

Wow...... Karin, wat een mooie kleuren, om van te smullen.
Je hebt er weer iets heeeeeeel moooooois van gemaakt.

groetjes Lilian

Bizzy @ home zei

Mooie lo. Je krijgt spontaan zin om de lavendelvelden in te lopen. Ik ruik het al helemaal....
Groetjes Renny

Je@net zei

Leuk geworden Karin!! Mooie foto's ook!