Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 1 september 2009

Aankopen Den Bosch

Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik met Creabest op de beurs in Den Bosch gestaan. Hartstikke leuk weer om te doen, maar achteraf is het geen slimme zet geweest van me. Had natuurlijk behoorlijk last van mijn rug de afgelopen 2 weken, maar ik dacht dat het wel beter ging. Maar vrijdag en zaterdag ging het helemaal niet goed en de dagen erna heb ik weer plat gemoeten. Tjongejonge, ik had me een heel ander einde van mijn vakantie voorgesteld.

Maar goed, morgen mag ik naar de fysio en vandaag ben ik dus voor het eerst sinds 2 dagen weer even in verticale positie op de wereld en ik hoop dat ik nu voorzichtig aan weer een beetje mobiel word. En dat ik ook weer eens kan scrappen onderhand. Heb weer leuke nieuwe dingen op de beurs gekocht en dan krijg je weer helemaal de kriebels natuurlijk.

Dit zijn in elk geval mijn aankopen:

Photobucket
Leuk hè? Bij de witte hoekpons, komt nog de rechte, maar die was er even niet. Is in bestelling dus!

Photobucket
Papier van 3 bugs.

De voor- en de achterkanten van Teresa Collins papier. Zo sjiek!

Photobucket Photobucket

Photobucket
Wat leuke thickers, stickers en chipboardletters.

Photobucket
Stempels! De oranje stempel is een omkeerstempel. Ben zo blij dat ik die eindelijk heb gevonden en heb ze meteen maar in 2 maten gekocht.

En tenslotte nog van alles wat:
Photobucket

Ga zo eens proberen de spullen een plekje te geven in de kasten.

10 opmerkingen:

sam zei

super leuke spulletjes heb je gekocht, veel plezier ermee!! groetjes sam

Chantal zei

zohee, heerlijke spullies zeg. Maar wat is een omkeerstempel?? nooit van gehoord.

Je@net zei

Wat een super leuke aankopen Karin!! Veel plezier ermee en hopelijk gaat het nu snel beter met je rug!

Maryke zei

Wat heb jij heerlijk ingekocht! Veel plezier ermee!

Inge zei

wat een leuke spullen, vooral de ponsen en de stempels zijn weer heel gaaf. Maar zoals Chantal ook al vraagt, wat is een omkeerstempel???

Groetjes Inge

Karin zei

Een omkeerstempel is een stempel waarop je een andere stempel kunt stempelen en dat kun je in spiegelbeeld je afdruk maken. Nou, ik weet niet of het zo duidelijk is, met al dat gestempel.... :?

Unknown zei

Wat een leuke spulletjes zeg. Nu snel hopen dat je rug opknapt dan kun je lekker aan de scrap.

Groetjes Wendy

Unknown zei

Jij hoeft je voorlopig weer niet te verelen ;) Leuke spullen heb je gekocht. Geen idee wat een omkeerstempel is...
Die witte bloemen in de zakjes zijn beide heel mooi zeg.
Balen van je rug. Hoop voor je dat het snel weer wat beter gaat.
xx Monica

Unknown zei

oeh dat ziet er leuk uit allemaal, veel plezier ermee! En sterkte met je rug..hopelijk voel je je snel beter!

Claudje zei

Getver toch nog meer last van je rug.Ik merk zelf toch ook wel dat je snel teveel doet....balen maaaar je hebt wel leuke dingen gekocht hoor!!! Heel veel plezier daarmee.

groetjes,
Clau