Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 13 september 2009

Blogaward gekregen!!!

Ben ik eindelijk weer eens. Ben een slechte blogger geweest, de afgelopen 2 weken. Eerst wilde mijn rug nog niet en daarna moest ik weer aan het werk. En dat laatste kost heel veel tijd en energie... Hoop dat ik snel meer tijd heb om mijn blog lekker bij te houden. Ga er in elk geval mijn best voor doen.

Heb wel een leuk bericht! Ik heb de 'Blog van de maand award' gewonnen op het SA-forum. Was voor het eerst genomineerd en heb gewoon gewonnen!!! Zo leuk! Dit is hem:

Photobucket
Ik vind het een hele eer, maar daarnaast vind ik de award op zich ook heel mooi. Sam, bedankt voor het nomineren en alle dames die op me gestemd hebben natuurlijk ook heel erg bedankt.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Proficiat hoor een keimooie award heb je gewonnen. Tercht hoor je blog is prachtig.

Groetjes Wendy

Christel zei

Gefeliciteerd hoor met je mooie award! Wat leuk om hem als allereerste te krijgen!

Groetjes Christel