Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 31 maart 2010

Fruitmarket

Vorige week heb ik voor Creabest een stap-voor-stap LO gemaakt. Ik ben helemaal weg van dit papier, maar op een of andere manier krijg ik de LO maar niet zoals ik het in mijn hoofd had. Heb hem anderhalve week laten liggen, elke keer ernaar gekeken in de hoop dat ik HET nog zou gaan zien, maar verder dan dit kom ik er niet mee.

Photobucket

De detailfoto's:
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

6 opmerkingen:

Chantal zei

Nou ik weet niet wat je dan mist hoor, ik vind hem super zoals hij is!!

Tamara zei

erg mooie lo geworden weet niet wat er mist hij is gaaf

Margot zei

supergave en heerlijke lo!

Astrid zei

Ik vind deze LO echt ontzettend leuk! Ik mis er in ieder geval niks aan hoor :)

sam zei

vind m erg leuk!

Maryke zei

Ik mis er niets aan. Hij is heel gaaf en super vrolijk!