Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 9 maart 2010

Captain's dinner

Afgelopen zondag hadden we met een aantal dames een cropdagje. Ik heb niet heel veel gedaan, alleen deze LO en een paar pagina's van mijn boekje over Groningen afgewerkt. Ben daar nu een heel eind mee, dus met een beetje mazzel kan ik dat binnenkort ook laten zien.

De foto is gemaakt in Egypte vorig jaar. Deze vogel liep de hele dag op en neer langs de waterlijn op zoek naar visjes. Op een gegeven moment had hij zijn buik vol (denk ik) en ging hij op de punt van de roeiboot staan als een kapitein (in zijn witte pak). Dat heeft hij een hele tijd volgehouden.

Photobucket

De details:
Photobucket Photobucket

5 opmerkingen:

Martine zei

Wauw wat een geweldige foto! Je layout is ook super geworden!!
Groetjes, Martine

Chantal zei

Super foto en een hele mooie LO. Kan alleen de titel van het lootje niet zo goed plaatsen.

Irene zei

prachtig karin!!!!!!!!! je foto is zoooo mooi...ik voel het zeebriesje bijna ;)
gr irene

sam zei

mooie layout! mooie foto ook!

Maryke zei

Je lo is prachtig geworden! Prachtige foto!