Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 17 maart 2010

BOM 2010 de F

Gisteren heb ik meegedaan aan een online crop op het SBF. Ik heb de sketch gebruikt voor het maken van de pagina F van mijn BOM. Ook deze keer geen foto. Moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind om niet altijd een foto op een BOM-pagina te doen.
De opdracht was heel vrij: je hoefde alleen een bedeltje te gebruiken.

Photobucket

De details:
Photobucket
Photobucket

Photobucket

4 opmerkingen:

ilona zei

hartstikke leuk!
dat is leuk om
iemand te leren kennen:)

Unknown zei

Wauw mijn kleurtje Karin. Leuk om hier de sketch in terug te zien. Leuk onderwerp deze keer. Lief stempeltje(vogeltje).
Groetjes Wendy

Alma zei

Mooi geworden zeg! Leuk dat je de Sil (her) ontdekt hebt!

Linda zei

Ik vind 'm heel erg leuk geworden!