Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 21 juni 2009

Wat leuke dingen gekocht!

Afgelopen week twee pakketjes thuis gekregen (zo leuk, zulke post!) en gisteren ben ik even naar De Scrapheap geweest om wat thickers en chipboard te kopen, maar toen zag ik ook heel leuke stempels... Papier mocht even niet (nou ja, wat wit cardstock dan), wat daarvan moet ik eerst maar weer eens wat opmaken. Dit is de buit!

Photobucket

2 opmerkingen:

Christel zei

Dat zijn volgens mij hele leuke fotohoek stempeltjes! Altijd handig!

Groetjes Christel

Yvonne Rijk zei

Ben zelf ook gek op pakketjes ontvangen. Heb mezelf vorige week aan de glimmermist gewaagd. Ik las dat je even geen papier mag kopen van jezelf. Ik heb mezelf ook een papier verbod opgelegd. Heb nog zoveel liggen. Ben gek op kaisercraftpapier. Ik vind de lo die je daarmee gemaakt hebt erg mooi. Kijk regelmatig op je blog voor inspiratie.
Groetjes van Yvonne Rijk