Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 20 juni 2009

Nieuwe scrapkasten!

Al een hele tijd dacht ik erover om andere scrapkasten aan te schaffen. Had al bij Ikea gekeken natuurlijk, maar kon niet vinden wat ik precies zocht en wat ook nog redelijk van prijs was. Had ook al eens op Marktplaats gekeken, maar ook daar zag ik steeds maar niets. Tot deze week! Donderdag zag ik maar liefst 3 advertenties met kasten die aan mijn wensen voldeden en ik ben meteen in actie gekomen en gisteravond zijn we ze gaan ophalen. Hier in Oosterhout nog wel, dus mooier kon niet! Heb ze ook meteen ingericht. Hoewel ik vermoed dat er heus nog wel iets zal worden gewijzigd... Ik ben er in ieder geval erg blij mee, want nu is alles lekker achter deurtjes en laatjes opgeborgen, terwijl door de vitrinedeurtjes toch nog leuke scrapdingen te zien zijn. Dit zijn ze:

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

20 opmerkingen:

Wiebine zei

Zo he, een prachtige scrapkamer heb jij. Mooie kasten ook,
groetjes,
Wiebine

Unknown zei

Wat een supergave kasten Karin. En wat ziet je scrapkamer er netjes uit. Wil volgende week wel even in het echt kijken hoor. Super.

Unknown zei

Ik vind ze mooi, en ze passen ook nog bij elkaar. Het ziet er lekker opgeruimd uit, en dit is natuurlijk veel handiger met schoonmaken!

Inge zei

ow wat een handige en mooie kasten!! Ziet er allemaal keurig netjes uit...

Groetjes

Xan zei

wouw heerlijk zeg, dat werkt natuurlijk stukken lekkerder!
jij werkt harder dan ik hoor, ben nog steeds met de kamer bezig en we staan voor een dilemma, een loze hoek pfffff!
Bij jou ziet het er perfect uit meid!

Groetjes Xandry

irene zei

Ziet er top uit die kasten Karin en heerlijk zo alles achter deuren wordt het niet zo stoffig. Super oplossing! groetjes Irene S

Petra zei

Geweldige kasten heb je. Kan je alles lekker overzichtelijk in opbergen.

Boukje zei

Wat mooie grote kasten, daar kun je lekker veel in kwijt! Netjes en ook nog eens leuk om te zien, mooi scrapplekje zo!

Maryke zei

gave kasten!!! super veel plezier ermee

Stampidoe@gmail.com zei

gave kasten heb je gekocht

Rosalien Zwackhalen zei

Wat gaaf Karin en het past heel mooi in je scrapkamer.Super! Geniet er lekker van.

Groetjes Rosalien

Rieni zei

dat ziet er supermooi uit zo!!!

Ilona zei

Leuke kasten, ze kwamen me zo bekend voor, maar ik heb uit dezelfde serie ook het één en ander op zolder (mijn scrapplek) staan! Veel plezier ervan!

lieke zei

super mooie kasten zeg!!
en zo netjes heb ik mijn scrapkamer niet hoor!
haha!
groetjes lieke

Anoniem zei

Wat een super kasten!
Mooie scrapkamer :)
Is hij altijd zo opgeruimd ;)

Liefs,
Marjolein

Je@net zei

Ziet er super leuk uit Karin! Wat een handige kasten en wat zul jij nu lekker kunnen scrappen!

Unknown zei

superkasten karin!! daar zul je veel plezier van hebben meid!
ps nog bedankt voor je lieve berichtje!

Henny zei

Zo dát ziet er netjes uit, mooie kasten, maar ook zo'n opgeruimde kamer. Bij mij is het écht een troep.

Groetjes Henny.

Maaike zei

Oh, wauw... dat ziet er helemaal geweldig uit Karin!!! Veel plezier ermee!

Krisje zei

Wauw, heel netjes! En idd leuk dat alles achter deurtjes zit, maar toch zichtbaar ;-)