Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 4 februari 2009

Kon het niet laten...

Afgelopen zondag hadden we een DT-dag van Creabest. Het was, zoals wij dat hier in Brabant zeggen, keigezellig. Ik kreeg toen het nieuwe DT-pakket, maar natuurlijk heb ik ook nog lekker geshopt. Wat cardstock voor bij het papier uit mijn pakket, maar ook veel letterstickers, thickers, chipboard en stempels. Photobucket

Verder had ik vrijdag papier van October Afternoon bijbesteld bij Scrapclaud. Meteen ook de die-cuts van die serie erbij voor het boekje dat ik aan het maken ben. Als je meer dan 6 vellen dan een lijn bestelde, kreeg je er gratis de journaling tags bij, dus die heb ik nu ook! En bovendien kreeg je boven een bepaald bestelbedrag er een cadeautje bij. Altijd leuk!!! Ook daar weer wat stempels bij natuurljk...

Photobucket

Overigens kocht ik daar ook het prachtige papier van Daisy Bucket. Echt supermooi vind ik dat!

Photobucket

Tenslotte moest ik vandaag naar Breda en ik reed bijna langs Scrapland. En tja, wat doe je dan??!! Daar ook nog een paar leuke dingen met 30% korting gekocht, en ja, natuurlijk ook daar weer een paar stempels... Ik kan het echt niet laten geloof ik.

Photobucket

Nou dat was het geloof ik weer even. Oh nee, ik heb van de week ook nog die enorm leuke stempels met die prijs barcodes van iemand overgenomen. En dit was het echt!

11 opmerkingen:

M@ureen zei

Ohhh jij hebt je heerlijk uitgeleefd! Mooie spulletjes heb je gekocht en dat DP van Daisy Bucket is gaaf hè!?!

Christel zei

Zo dan Karin! Jij bent goed geslaagd!

Groet Christel

Wiebine zei

Zo, jij hebt lekker geshopt zeg, heel veel plezier ermee,
groetjes,
Wiebine

Chantal zei

hihi, heerlijk he, zo'n weekje lekker uit je dak met nieuwe spulletjes. Je bent goed geslaagd. Veel plezier ermee.

Heidie zei

mooie spullen heb je gekocht.
groetjes Heidie

Claudje zei

oh geweldig geshopt zie ik!! Ikvind jouw blog zo leuk om te lezen en jouw werk zo leuk!! Soms gebruik ik dingen ervan voor op mn eigen scrapforum.(zeg er natuurlijk wel bij dat ik het gepikt heb van iemand hihi)

groetjes,
Clau

Karin zei

Claudje, ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw scrapforum natuurlijk...

Chantal van de Kant zei

Ooohhh, jij bent helemaal los gegaan. Heerlijk is dat he.
Maak er maar wat moois van, maar dat zal vast wel lukken.

Groetjes
Chantal

Unknown zei

*grinnik* de Zeeuwen bin zunig, maar daar is bij die Bourgondiërs uit Brabant weer erg weinig van te merken hihihi... Wel super aankopen zeg! Even een doekje om het kwijl weg te vegen... :P Heerlijk al dat scrapspul... Heel veel plezier ermee!
Liefs,
Monica

Marielle zei

Sooo jij hebt je lekker effe uitgeleefd,maar af en toe mag je jezelf dat best gunnen hihihhi.
Ik heb je getagd op mijn blog kun je lezen wat je dan moet doen.
Liefs Marielle

Peggy zei

Dat ziet er allemaal helemaal niet slecht uit, leuk joh. Veel plezier met je nieuwe spulletjes.

Enne om je vraag van mijn blog te beantwoorden. De kaartjes met de datum zitten in het envelopje op de houder met de rug tegen het layoutje aan.