Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 5 december 2008

Snowy day

Een paar weken geleden sneeuwde het ineens heel erg op een zondagmiddag. natuurlijk heb ik toen een paar foto's gemaakt, want voor het DT van Creabest had ik papier gekregen met sneeuw. Gisteravond heb ik de eerst sneeuwLO gemaakt en dit is hem geworden.

Photobucket

De journaling en de bollen met de sneeuwvlokjes heb ik verhoogd opgeplakt:

Photobucket Photobucket

4 opmerkingen:

Margreet zei

Ik vind ze allebei weer super Karin!! Die met die paddenstoel vind ik veel mooier dan die ik zelf heb gemaakt van mijn paddenstoelfoto. En die met de besneeuwde takken is ook zo mooi!!!

Chantal zei

Ziet er weer goed uit! Ik moet ook maar eens snel weer fotos maken hihi

natacha zei

prachtig lootje
heel mooi papier ook
groetjes natacha

Marieke Blokland zei

Oooh, wat vind ik deze mooi, Karin! Prachtig winters! de details zijn perfect!