Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 8 december 2008

Orchestra of angels

Een paar weken geleden heb ik deze LO gemaakt voor een wedstrijd (Je moest iets met kerstsfeer doen.). Ben eigenlijk niet zo'n wedstrijdenmens, maar dacht "Laat ik het eens proberen..." Helaas heb ik niet gewonnen, maar dit is hem:

Photobucket

Wat details:

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Heb bewust geen kerstpapier gekozen om eens te zien of ik ondanks het gebrek daaraan toch een beetje een kerstsfeer zou kunnen neerzetten.

3 opmerkingen:

Margreet zei

Ik vind 'm heel erg mooi met die gordijntjes en dat muziekblad en de kerstboom!! Jammer dat je niet gewonnen hebt!!

Unknown zei

hey Karin!
Blijf je LO origineel vinden!

... heb een award voor je!


groetjes,

Monica

Lucy Edson zei

Very neat photo! Love the way you set up the stage and beautiful colors!