Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 7 november 2008

Om het af te leren...

Vandaag stond ik op de Kreadoe achter de kramen van Creabest. Natuurlijk heb ik ook even tijd gehad om zelf even over de beurs te gaan. Heb natuurlijk weer een paar dingen gekocht. Heb me echt ingehouden hoor, want ik heb zoveel mooi papier gezien en maar een béétje gekocht. Wel veel cardstock, maar ja, dat is anders...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Morgen sta ik nog een dagje op de beurs. Heel erg leuk om te doen is dat. Maar morgen ga ik niet veel meer kopen heb ik me voorgenomen. Het is voorlopig weer even mooi geweest. Eerst maar weer eens wat spullen opmaken.

Misschien zie ik je morgen wel op de beurs!

3 opmerkingen:

Renske zei

heel gaaf! prachtig papier en wat grappig dat we dezelfde clearstamp hebben gekocht!

Anoniem zei

Ziet er weer top uit Karin. Maar nu niets meer over mij zeggen hoor. Jij kunt er ook wat van. Hihihiii

Groeten Wendy

Miranda zei

Leuke spullen heb je gekocht Karin. Je kunt weer even lekker vooruit. Veel plezier ermee!