Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 26 november 2008

En nog maar een keer kerstkaartjes...

Maandag heb ik nog een aantal kerstkaartjes gemaakt. Nummer 19 tot en met 24 zijn klaar. Stop er nu even mee, tenminste, ik ga even een paar LO's maken en dan weer verder met kerst, maar ik wil wat Magnoliaatjes gaan proberen in te kleuren en die dan voor de volgende kaartje gaan gebruiken. Ben benieuwd of het wat voor me is.

Hier in elk geval even de kaartjes:

Deze foto kreeg ik niet goed van kleur. Heel vreemd, want de rest deed dat wel... Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 opmerkingen:

natacha zei

wauw ze zijn weer heel mooi geworden je kaartjes
groetjes natacha

Lucy Edson zei

Fun Christmas cards! Love the little stockings.

The snow photos in the earlier post were gorgeous - I have never seen snowflakes so large!

Sasha Farina zei

you;re so on a roll!! awesome cards Girl!