Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

woensdag 17 september 2008

Funny face

Ben al een aantal dagen helemaal niet lekker en mijn hele hoofd doet zeer, maar tussen het bed liggen door probeer ik af en toe even een uurtje te scrappen. Zo heb ik gisteren en vanmorgen in fases deze LO gemaakt.
Deze LO is net als het boekje dat ik gisteren geplaatst heb gemaakt met materialen van Creabest. Op hun site is deze dan ook te zien natuurlijk.

In juni was Maud een dagje en een nachtje hier aan het logeren. Ik had net mijn nieuwe camera en zij wilde maar al te graag even model zijn. Op zolder vond ze deze hoed en die bracht ze mee naar beneden en ja, dan krijg je dit soort foto's.

Photobucket

En, zoals bijna altijd, een paar detailfoto's:
Photobucket Photobucket

2 opmerkingen:

Esther Maas zei

Hoi Karin, hoorde dat je de bof hebt.
Wat vervelend voor je dat je die nou nog krijgt. Hou je taai en kop op.
Groetjes Esther

Jill Boon zei

Wat een leuke lo! Superidee met dat touw om de foto heen! ;)

groetjes,JIll