Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 13 september 2008

En weer geshopt!

Vandaag alweer geshopt! Bij P&P was vandaag een actie waarbij je voor 10 euro een zak kon kopen en die mocht je dan vullen met spullen die in de opruiming waren zeg maar. Had gisteren van een paar collega-scrapsters gehoord dat het echt de moeite waard was om te gaan en zij hadden ook echt heel mooie dingen gekocht. Helaas viel de buit vandaag erg tegen. We waren er tegen 11 uur en toen was de winkel al zo goed als leeg geroofd. Maar ja, toen ik dat merkte, had ik de tas al gekocht. Uiteindelijk dus toch maar een hoop dingen erin gedaan die ik normaal echt nooit zou kopen, maar ja, je moet toch wat. Daarna nog in het gewone winkelgedeelte geshopt en daar ben ik natuurlijk wel geslaagd!

De bovenste 4 foto's zijn van de actie en de onderste 3 van de gewone aankopen.

Photobucket
Photobucket
Photobucket Zomaar wat bij elkaar geraapt papier. Series waren er helaas niet meer.
Photobucket Misschien kan ik hier ooit wat stukjes tekst uitknippen...

En wat hieronder staat heb ik dus 'gewoon' gekocht:
Photobucket
Photobucket
Photobucket

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker geshop zie ik. Jammer dat er al rovers waren geweest. Je hebt nog wel leuke dingen gescoord in de winkel.

Esther Maas zei

Hoi Karin,

Je hebt een hele leuke site.
Vooral leuk om te lezen wat je zoal hebt gedaan en hebt gemaakt.
Ziet er echt professioneel uit.

Ik zou ook wel weer willen scrappen maar weet niet meer hoe ik moet beginnen.Als ik al ooit echt begonnen was. Hi hi hi