Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 26 september 2008

Cheeta's

Woensdag heb ik voor Creabest deze LO gemaakt. Ik had papier met een print van een cheetavacht gekregen en omdat ik toevallig vorig jaar in Kenia was geweest, had ik nog wel een paar foto's van cheeta's liggen.
Photobucket
De foto van de 2 cheeta's had ik dubbel en ik heb bij eentje de zijkanten eraf gesneden en die foto verhoogd op de andere geplakt. Verder heb ik in de journalling de belangrijkste woorden ook verhoogd bevestigd.
Dat kun je hier zien: Photobucket

1 opmerking:

Chimene zei

Hoi Karin,
Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog:) En erg leuk dat je ook op mij gestemd hebt.

Je layout is erg mooi geworden met al die cirkels.

Bedankt en groet Chimene