Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 7 november 2011

Kreadoe

Redelijk onverwacht ben ik gisteren toch nog even naar de Kreadoe geweest. Had een lijstje met daarop dingen die ik echt nodig heb (ahum) voor mijn DD en nog wat andere dingen, en ik ben geslaagd op een ding na. Dit is wat ik heb gekocht (natuurlijk ook dingen die helemaal niet op mijn lijstje stonden):

Heel handige kastjes voor het opbergen van distressinkt

Photobucket

En nog gewoon een heleboel leuke dingen voor van alles en nog wat

Photobucket

Photobucket

1 opmerking:

anja curvers zei

Mooi, mooi Karin je bent goed geslaagd zie ik al en die kastjes zijn wel heel erg handig zeg.