Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 2 mei 2011

ATC's birds

Pfoeeeee, ik zie dat het al 2 maanden geleden is dat ik hier iets heb gepost... Moet zeggen dat ik ook zo goed als niet heb gescrapt, heb er gewoon de tijd niet voor en soms lijkt het ook wel of ik niet goed meer durf... Heb wel een keer een crop met 10 dames gehad, maar verder ben ik dus niet aan scrappen toegekomen in alle drukte. Maar ik heb nu vakantie en ga eens even tijd maken voor het bij werken van mijn blog en ik ga ook een paar dagen wat scrappen. Kijken of ik het nog kan.

Dit zijn in elk geval 2 fotootjes van ATC'tjes die ik een hele tijd geleden heb gemaakt voor het SA-forum. Het thema was 'birds'.

Photobucket
Photobucket

Het volgende thema waar ik aan mee gan doen is 'vleugels'. Duurt nog wel even w=voor ik die mag laten zien natuurlijk.

1 opmerking:

Miranda zei

Mooie ATC's Karin.
Heerlijk dat je nu weer even tijd hebt/maakt om te scrappen.
En dat verleer je niet zo snel hoor.
Ik wil me ook nog eens gaan wagen aan de ATC's.

Groetjes Miranda