Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 22 februari 2011

ATC'tjes "Vintage"

Ik mag ze laten zien nu: de ATC'tjes van het thema "Vintage".

De bovenste 2 foto's zijn van de series die ik zelf heb gemaakt en de onderste is van de kaartjes die ik heb ontvangen.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ze zijn weer leuk. Op naar de volgende SWAP. Het thema is dan vogels.

1 opmerking:

ScrapMiranda zei

wauw Karin wat een leuke ATC's. Ikzelf zit er nog over te twijfelen om eens een ATC te maken... maar als ik die van jou zie, vind ik ze wel weer heel leuk.. (al ben ik niet zo van de vintage...).
Leuk ook dat je het scrappen toch weer een beetje hebt kunnen oppakken.

Groetjes Miranda