Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 18 september 2010

Tijdelijke scrapstop...

De meesten van jullie weten al dat ik al een kleine 6 weken in een soort van nachtmerrie leef. Op de avond dat ik mijn laatste bericht heb geplaatst zijn wij namelijk in een hel beland. Het is niet te bevatten wat er is gebeurd, maar ik doe mijn best om op de been te blijven. Voor scrappen heb ik geen tijd en mijn hoofd staat er ook helemaal nog niet naar. Wie weet dat ik weer wat afleiding erin ga zoeken als de rust en de tijd een klein beetje zijn weergekeerd. En dan kom ik natuurlijk ook weer terug hier om mijn scrapsels weer met jullie te delen.


5 opmerkingen:

Martine zei

Lieve Karin,

Ik denk nog regelmatig aan jullie. Ik hoop dat het langzaam aan toch wat beter gaat! Heel veel sterkte!
Knuffel, Martine

Lischa zei

Lieve Karin
Dit is natuurlijk helemaal te begrijpen dat je hoofd niet naar scraptijd staat,heel logisch je heb nu wel wat anders aan je hoofd,ik denk ook geregeld aan jullie en ik hoop echt dat het stukje bij beetje alles beter gaat ,ik duim voor jullie.
Nogmaals heel veel sterkte en neem alle tijd die je nodig hebt.
Wij lopen niet weg en vergeten jou niet hoor

lieve groetjes Jolanda

Angelique zei

Lieve Karin,

er gaat geen dag voorbij dat ik aan jullie denk! En het lijkt me heel begrijpelijk dat je in zulke situaties niet aan scrappen toe komt, ook al zou dat misschien voor wat enige afleiding kunnen zorgen op dat moment. De kaarsjes blijf ik voor jullie branden dat is het minste wat ik voor je kan betekenen. Heel veel sterkte meid,


groetjes Angelique

Monique zei

Lieve Karin,

ook mijn gedachten zijn dagelijks bij jullie en ik "bid" en hoop elke dag dat Shazli spoedig hersteld.
Ik kan nog steeds niet bevatten wat jullie is aangedaan, dus ik kan me heel goed voorstellen dat jouw hele leven op zijn kop staat. En dat scrappen dan niet je eerste prioriteit heeft.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, moed en hoop toe.
En dat we snel weer van al je mooie werk kunnen genieten, want dat betekent dan dat er vooruitgang in de situatie is.
Dikke knuf,
Monique

Alma zei

Lieve Karin,

Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik brand nog steeds kaarsjes voor jullie beiden. Heel veel liefs en Sterkte...

Alma