Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 7 februari 2010

Nieuw DT-pakket!

Gisteren ben ik naar Rijswijk geweest om bij Creabest te helpen. Ik heb daar mijn nieuwe DT-pakket gekregen en dat wil ik graag laten zien:

Pancy Pants:
Photobucket
Adornit:
Photobucket

De voor- en achterkant van Scribble Scrabble:
Photobucket
Photobucket

De voor- en achterkant van Farmer's market:
Photobucket
Photobucket

Ik kan dus weer aan de slag!

3 opmerkingen:

Chantal zei

Zo er is weer aardig wat aan je handen blijven plakken....hihi. Leuk hoor al die nieuwe spullen. Je DT pakket bevat niet echt de makkelijkste papiertjes ben benieuwd wat je daar van gaat maken.

Martine zei

Gave spullen heb je gescoord op de beurs! En wat Chantal al zei, het zijn niet de makkelijkste papiertjes voor je DT werk! Ik ben ook zeer benieuwd wat voor moois je er weer van gaat maken!
Groetjes, Martine

Margreet zei

Mooi pakketje heb je gekregen! Ik zit met spanning op de mijne te wachten.
Ben benieuwd naar je creaties.

groetjes, Margreet