Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 5 februari 2010

Fruit

Het is weer weekend, maar wat ben ik moe! Heb ook de hele week geen fut gehad om te scrappen, op een paar uurtjes na. Heb toen weer een paar bladzijden van mijn Groningenboekje gemaakt, maar het eindresultaat daarvan laat nog een op zich wachten. Deze week is wel het eindresultaat van de 14e (!) SSL op het SBF gepubliceerd.Dit is het origineel:

Photobucket

Dit heeft Hanny ervan gemaakt en deze is door alle groepen als start-LO gebruikt:
Photobucket

Jiska maakte dit ervan:
Photobucket

Dit is de mijne geworden:
Photobucket

Na mij was Frences aan de beurt:
Photobucket

En de laatste van ons groepje was Judith, die dit ervan maakte:
Photobucket

Ik vond het een lastige vanwege al die kleine frutsels, maar uiteindelijk ben ik er toch best tevreden over. Het is in elk geval heel iets anders dan wat ik normaal maak. En nu is vooral ook weer leuk om te zien hoe zo'n LO zich ontwikkelt tijdens zo'n traject.

Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

Maryke zei

Ze zijn allemaal heel mooi geworden. Het is altijd leuk te zien hoe het ontwerp een leuke wending krijgt

Yvonne Rijk zei

Wow, wat een leuk idee. Ik vind ze allemaal te gek. Dit idee wil ik graag een keer liften. Geef er natuurlijk wel mijn eigen draai aan. Ik kom regelmatig even bij je gluren. ( ik lijk wel een stille aanbidster ha, ha.) Maar ik vind je blog inspirerend Karin. Complimenten.
Groet van Yvonne Rijk.