Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 10 januari 2010

Nieuwe winkel Creabest in Ommen!

Vrijdagmiddag en zaterdag ben ik naar Ommen geweest om te helpen bij de nieuwe winkel van Creabest. Was echt superleuk om te doen. Het was lekker druk en dat nog wel terwijl de weersvoorspellingen heel slecht waren. De tijd is omgevlogen en gisteravond laat was ik weer thuis. Hier een foto-inpressie van de winkel:
De toonbank:
Photobucket
De winkel zelf:
Photobucket
Photobucket
Photobucket

1 opmerking:

Tineke zei

De winkel is echt supermooi geworden! Zoals ik gisteren ook al zei, een echte snoepwinkel. Ik heb je in de winkel wel gesproken, maar je kent mij niet (ik was er samen met mijn schoonmoeder en mijn hele blonde 4-jarige dochter).
Ik zal zeker geregeld terug komen.