Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 17 mei 2009

Forummeet en resultaten

Gisteren hadden we bij Scraps in Nieuwerbrug een meet van het SBF. Natuurlijk was het weer hartstikke leuk en kwam ik weer met een tas aankopen thuis. Heb me wel redelijk goed kunnen inhouden qua papier en toebehoren gelukkig, maar heb wel een paar van die prachtige (linnen) albums van Papicolor met insteekhoezen en een papieropberger gekocht en dat vult een tas al snel natuurlijk. Heb heerlijk zitten scrappen en 2 LO's gemaakt. Eentje (de blauw-gele) was een opdracht van het SA-forum. Hiervoor moest ik deze foto scrappen en een wit achtergrondvel gebruiken en daarop met blauw en geel papier een beetje mozaïekachtige LO maken. De andere was gewoon iets voor mezelf.

Dit zijn ze geworden:

Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

9 opmerkingen:

Wiebine zei

Super leuke lootjes zijn het geworden Karin,
groetjes,
Wiebine

Anoniem zei

Hele mooie LOtjes geworden :)

Liefs,
Marjolein

Chantal zei

Zijn allebei erg leuk geworden. Balance vind ik het mooist!

Christel zei

Vind ze beide mooi maar de onderste is toch wel m'n favoriet! Super geworden met die paars/oranje foto!

Groetjes Christel

sam zei

beide lo's erg leuk, lekker vrolijk! groetjes sam

Petra zei

Alletwee je lootjes zien er heel mooi uit, mijn voorkeur gaat wel uit naar de bovenste, die ziet er zo lekker vrolijk uit

Ellen zei

Vind beide lootjes erg mooi! Die bovenste vind ik het mooist!! Goed gedaan zo met de mozaïek!!
Groetjes Ellen

Judith zei

Leuke lootjes weer!! Ook ik vind de onderste de leukste, grappig om te zien dat de meningen zo verschillend zijn!

Groetjes Judith

Anoniem zei

Mooie lo`tjes geworden Karin,vind vooral de bovenste erg mooi,groetjes Joke.