Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 4 mei 2009

Ben er weer hoor.

Ik zie dat het al weer bijna 2 weken geleden is dat ik een berichtje op mijn blog heb geplaatst, dus het wordt weer eens de hoogste tijd. Ben lekker een weekje op vakantie naar Letland geweest, maar er helaas ziek van thuis gekomen en helaas nog steeds niet opgeknapt. Desondanks gisteren toch mijn verjaardag van vorige week nog maar (klein hoor) gevierd, maar verder doe ik het nog maar even rustig aan. Heb de energie ook niet jammer genoeg. Heb dus nog niet gescrapt, de foto's nog niet bewerkt, nog bijna niets gedaan eigenlijk, maar dat komt goed. Hoop in elk geval snel weer iets te kunnen laten zien hier.

Mocht je nog vakantie hebben: geniet er nog van!

1 opmerking:

Margreet zei

Jammer dat je ziek bent thuisgekomen. Beterschap hoor!!